REGULAMIN PŁATNOŚCI ELEKTRONICZNYCH PRZY ZAKUPIE USŁUGI WYPOŻYCZENIA POJAZDÓW SPORTOWYCH NALEŻĄCYCH DO FASTLINE, CELEM JAZDY NA TORZE POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Serwis internetowy Fastline dostępny pod adresem internetowym www.fastlinesupercars.pl., prowadzony jest przez Fastline, czyli – Greywolf S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wita Stwosza 48, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem KRS 0000647602, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, kapitał zakładowy 100.000,00 PLN, NIP 521-375-63-45, REGON 365905570.
- Niniejszy Regulamin (dalej: Regulamin) skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z Serwisu.
- Regulamin określa zasady płatności elektronicznych w przypadku zakupu za pośrednictwem Serwisu Usług polegających na udostępnieniu przez Fastline pojazdu sportowego.
- Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przez Fastline w związku z dokonywaniem zakupu Usług online zostały określone w Polityce Prywatności znajdującej się na Stronie.
- Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed dokonaniem płatności za Usługę Dokonanie płatności oznacza akceptację Regulaminu.
- Kupno Usługi za pośrednictwem Serwisu wiąże się z zapłatą Ceny.
- Ceny zawarte w Cenniku mogą ulegać zmianie.
- W stosunku do Klientów składających zamówienie zastosowanie mają Ceny zawarte w Cenniku aktualnym na dzień składania zamówienia.
I. DEFINICJE
- Konsument– osoba fizyczna zawierająca z Fastline umowę w ramach serwisu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient – każdy podmiot zamawiający Usługę za pośrednictwem Serwisu.
- Usługodawca lub Fatsline – Greywolf S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wita Stwosza 48, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem KRS 0000647602, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, kapitał zakładowy 100.000,00 PLN, NIP 521-375-63-45, REGON 365905570
- Przedsiębiorca– osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Serwisu.
- Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Fastline pod adresem internetowym: fastlinesupercars.pl, umożliwiający zakup Usługi.
- Cennik – dokument określający ceny Usług świadczonych przez Fastline, w tym ceny Usług w zależności od marki i rodzaju udostępnianego pojazdu sportowego.
- Umowa – umowa na wykonanie Usługi, czyli umowa o udostępnienie pojazdu sportowego,
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin– niniejszy regulamin Serwisu
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy z Fastline.
- Operator Płatności – Centrum Rozliczeniowe Przelewy 24, za pośrednictwem którego przeprowadzane są rozliczenia transakcji zakupu Usług w Serwisie za pomocą karty kredytowej lub przelewu internetowego, właściciel serwisu przelewy24.pl.
- Konto – konto klienta w Serwisie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Serwisie.
- Formularz rejestracji– formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Koszyk – element oprogramowania Serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Usługi, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
- Usługa – usługa będąca przedmiotem Umowy zawieranej pomiędzy Fastline i Klientem, polegająca na udostępnieniu pojazdu sportowego, który to pojazd Fastline udostępnia Klientowi, w sposób określny w Umowie.
- WYMOGI TECHNICZNE KONIECZNE DO KORZYSTANIA Z SERWISU
Do korzystania z Serwisu, w tym przeglądania asortymentu usług Fastline oraz składania zamówień na Usługi niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Google Chrome.
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,
- zainstalowany program .
III. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
- Zakupu Usługi za pomocą Serwisu można dokonać według oferty dostępnej na stronie
fastlinesupercars.pl w Cenniku Usług. - Klient dokonuje zakupu wykonując polecenia pojawiające się na stronie internetowej Serwisu. Potwierdzenie zamówienia, w tym akceptacja przez Klienta jego treści i ceny odbywa się przez użycie ikony „Przejdź do płatności”. Po jego wyborze i naciśnięciu Klient przekierowywany jest do płatności internetowych serwisu Przelewy 24, gdzie wykonując przelew określa wybrane zamówienie, tytuł przelewu, kwotę i dokonuje płatności.
IV. METODY PŁATNOŚCI ONLINE
- Fastline umożliwia dokonywanie Płatności za (Usługę) za pomocą serwisu przelewy24.pl, na którą to stronę Klient zostanie przekierowany bezpośrednio po założeniu zamówienia. Klient może dokonywać płatności na zasadach określonych w regulaminie dokonywania wpłat za pośrednictwem www.przelewy24.pl.
- Klient ma możliwość dokonania zapłaty za pomocą tych form płatności jakie udostępnia serwis przelewy24.pl.
- Warunkiem zakupu Usługi jest uzyskanie przez Fastline od Operatora Płatności potwierdzenia dostępności środków niezbędnych do zapłaty Ceny. Fastline zastrzega sobie, iż proces uzyskania potwierdzenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim może trwać do 25 minut od momentu dokonania przez Klienta Płatności.
- W sytuacji braku uzyskania przez Fastline potwierdzenia dostępności środków niezbędnych do zapłaty Ceny od Operatora Płatności w czasie określonym w ust. 3 lub w przypadku uzyskania informacji o braku dostępności środków niezbędnych do dokonania transakcji, Fastline poinformuje Klienta, że transakcja nie może być zrealizowana.
- Po dokonaniu zakupu za pośrednictwem Strony Klient proszony jest o kontakt z Fastline celem ustalenia dokładnego terminu wykonania Usługi oraz szczegółów z nią związanych.
- Fastline nie ponosi odpowiedzialności za niezłożenie zamówienia lub niedostarczenie potwierdzenia zamówienia, niemożność dokonania zapłaty ceny spowodowane błędnym lub niedokładnym podaniem danych przez Klienta, problemami z siecią Internet lub innymi okolicznościami, na które Fastline nie miał wpływu.
- Fastline wystawia oraz przesyła faktury elektroniczne. Prośby o faktury należy składać elektronicznie na adres: maria.szymanska@greywolfgroup.pl
V. ZASADY REKLAMACJI
- Reklamacje dotyczące:
- Usługi – czyli sposobu jej wykonania, jakości lub inne uwagi, dotyczące Usługi
- Serwisu – czyli jego nieprawidłowego działania, uszkodzeń i nieprawidłowości w otrzymanych dokumentach, lub procedurze zamówienia, należy zgłaszać Fatsline za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: maria.szymanska@greywolfgroup.pl
- Zgłoszenie reklamacji Usługi i/lub Serwisu powinno zawierać:
- dane Klienta, zgodne z danymi podanymi przy Zamawianiu Usługi w Serwisie,
- datę dokonania zakupu Usługi oraz numer identyfikatora transakcji, której dotyczy reklamacja,
- opis przedmiotu reklamacji.
- Prawidłowo zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania informacji o powstałej nieprawidłowości, zaś w przypadkach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 10 dni roboczych.
- Reklamacje dotyczące płatności należy zgłaszać do Operatora Płatności w trybie przewidzianym w regulaminie serwisu przelewy24.pl dostępnym na stronie internetowej Operatora Płatności.
- Reklamacje, o których mowa w ust. 4 powyżej będą rozpatrywane przez zarządzającego serwisem przelewy24.pl.
VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, składając Fastline oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Fastline lub listownie na adres Fastline. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Fastline niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Fastline zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy dokonane przez niego płatności.
- Zwrotu płatności Konsument dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy o świadczenie usług, jeżeli Fastline wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Fastline utraci prawo odstąpienia od Umowy.
- Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Klientowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o świadczenie usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. W związku z tym prawo do odstąpienia od Umowy przestaje przysługiwać po dokonaniu wyboru i ustaleniu przez Konsumenta z Fastline dokładnej daty wykorzystania zakupionej Usługi.
VII. DANE OSOBOWE W SERWISIE INTERNETOWYM
- Fastline jest Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Klientów, w zakresie, w jakim są one wykorzystywane przez Fastline przy realizacji zamówienia, wykonywania Usług i ewentualnej procedurze reklamacyjnej, a także dla celów marketingowych (przesyłania informacji handlowych i marketingowych drogą elektroniczną na podstawie odrębnej zgody udzielonej przez Klienta).
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu realizacji zamówienia, a także w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, w celach marketingowych oraz innych, wymaganych przez obowiązujące przepisy (np. sporządzanie dokumentacji podatkowej, obsługa procesu reklamacyjnego czy zwrot Ceny). Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce Prywatności.
- Klient ma prawo dostępu do podanych danych osobowych, ich poprawiania, sprostowania, żądania ich usunięcia, prawo ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych i prawo przenoszenia danych. Klientowi przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
- Za zgodą Klienta dane mogą być również przetwarzane w celu przesłania informacji handlowej drogą elektroniczną, za pośrednictwem udostępnionego adresu e-mail lub/i numer telefonu. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody Klienta, przysługuje im prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem.
- W ramach realizacji zamówienia, dane osobowe Klienta mogą zostać ujawnione podmiotom trzecim, świadczącym usługi dla i w imieniu Fastline. Podmioty trzecie zostaną zobowiązane do zastosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa oraz do przetwarzania danych osobowych wyłącznie w celach wskazanych przez Administratora.
- Dane osobowe będą przetwarzane tylko tak długo, jak długo są niezbędne do realizacji zamówienia, przy czym okres przetwarzania danych osobowych zostanie każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, na wypadek dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami.
- W zakresie i celu działań marketingowych dane osobowe przetwarzane będą przez czas prowadzenia przez Administratora działań marketingowych albo do czasu wyrażenia przez Klienta sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych lub do czasu cofnięcia zgody na otrzymywanie komunikatów marketingowych na adres e-mail i/lub numer telefonu.
- Klientowi przysługują dwa rodzaje prawa sprzeciwu wobec przetwarzania podanych danych osobowych. Jeżeli Fastline przetwarza dane osobowe:
- na podstawie prawnie uzasadnionych interesów – Klient może zgłosić sprzeciw z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – taki sprzeciw wymaga uzasadnienia;
- na potrzeby marketingu bezpośredniego – Klient może zgłosić sprzeciw w każdym przypadku – taki sprzeciw nie wymaga uzasadnienia.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin jest udostępniony na stronie www.fastlinesupercars.pl
- Regulamin może zostać zmieniony przez Fastline, w każdym czasie, jednakże w sposób niewpływający negatywnie na sytuację Klientów, którzy zakupili Usługi przed zmianą Regulaminu.
- W przypadku zmiany Regulaminu, Fastline zobowiązuje się do umieszczenia informacji o tym fakcie na stronie Serwisu, z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem.
- Fastline nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której Klient dokonuje zakupu Usługi, oraz za indywidualne ustawienia telefonów komórkowych oraz sposobu ich konfiguracji, a także ustawienia występujące u operatorów sieci komórkowych. Operatorzy GSM odpowiadają jedynie za prawidłowe wykonanie usług telekomunikacyjnych w zakresie przesyłania wiadomości SMS i transferu danych.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014.poz.827 oraz w zakresie wskazanym w powyższej ustawie przepisy Kodeksu Cywilnego.